Daisypath Friendship tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Friendship tickers

4 d’abr. 2012

Delicious sobre els conills

Hola, tots i totes. Avui m'he posat una estona a revisar tot el material que m'heu enviat gràcies a la col·laboració entre blogs, un projecte fntàstic, m'encanta. Bé he afegit totes les adreces en una mateixa categoria al meu Delicious, que és una aplicació que serveix per tenir tots el enllaços que trobem navegant de forma endreçada, que després no sabem a on hem vist quelcom interessant... doncs aquí podem tenir les adreces ordenades per temes i si ens interessa una mateixa adreça la podem incloure en diferents temes.

Projecte dels conills  Aquí podreu trobar tot el que m'heu proporcionat i allò que vingui després.

A més hi ha altres temàtiques, que estic començant a guadar.

Petons, Carol.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa els teus comentaris